FENOMENET "Fryspåse"

jag är förtrollad.. den är sååååå bra. denna fantastiska genomskinliga påse med blå text man hittar vid kassorna eller på frysdiskarna i mataffärerna.
jag menar.. köper jag nått fryst så håller denna MAGISKA påse det fryst i 7 dagar.. medans om jag väljer den utan text, med handtag, så tinar det på EN minut!
usch så dålig den är! skillnaden är enorm.
jag förstår verkligen kunderna när de säger att de MÅSTE ha denna MAGISKA påse istället för den UTAN texten med handtag! eftersom skillnaden är så STOR och "fryspåsen" är gjord på den MAGISKA plasten


ooooooooooo jag får ett fucking psykbryt!
folk kan vara så jäääävla dumma i huvudet så ni kan inte ana....
sakna logiskt tänkande och allmän förståelse...
SKILLNADEN mellan dessa 2 påsar är:
den ena har texten: FRYSPÅSE på sig
den saknar handtag
den är lite större

den är INTE magisk, den håller inte produkten/produkterna frysta längre än den andra
ANVÄND HJÄRNORNA
hur i helvete kan man inte förstå detta själv som en människa med normal intelligens? jag fattar inte det....







Kommentarer
Postat av: Sandra och Jamie

hahahaha ja du, folk är idioter!! SÄrskilt de som handlar på ML :P

2010-10-20 @ 21:10:06
URL: http://newarrival.blogg.se/
Postat av: Mama

Hahahahaha folk kan va så jääääävla dumma i huvet, det är inte lönt att försöka förstå hur dom tänker. Urblåsta :))



Men visst fasen är det skillnad på påsarna....den med text prasslar mer än den utan....hmmm....det ÄR nåt magiskt med dom!

2010-10-20 @ 21:15:39
Postat av: Malin

haha... jobbig dag eller? ;)

2010-10-20 @ 21:19:31
Postat av: Jennysen@soclog

Ja, precis !:)

2010-10-21 @ 10:22:36
URL: http://Jennysen.soclog.se
Postat av: Jennysen@soclog

Och jag på diiiig. Jag tycker du kan flytta nuuu så jag kan trakassera dig jämt och ha kul på fester!

2010-10-21 @ 12:58:27
URL: http://Jennysen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0