(s)w(h)ine night

Fredagen blev jättelyckad.
Kom hen från jobb runt 3 och dog i sängen efter en timme ca. fick vilat 1.5h innan det var dags för tvätt och städning.
Vi skulle nämligen ha tillställningen här in my crib :P
och eftersom Sandiz är allergisk var det sanering som gällde.
(vet ni att om man skriver sandra med T9 på mobilen så får man upp ordet sanera)
AMAGAD HAXX :P haha
men IAF. tände en massa värmeljus för o mysa till det lite vilket gjorde lägenheten till en bastu :P
fixade lite snacks i form av grönsaker och dip.

sen kom alla brudarna och det va dags att ge sig på vinet... sammanlagt svepte vi 6 liter haha. lagom.
vi dansa, sjöng, spela på tok för högt, väsnades på balkongen, väsnades i trappen, fota, skratta som galningar, diskutera allvarliga saker, personliga saker...
helt enkelt en PERFEKT tjejkväll.
fast jag tycker att kameran gick varm så va det nog inte min iaf, inväntar mer bildbevis från sandra och malin för jag hade inte så många :S
jag vet iaf att sandra har 40 mer eller mindre bra gruppfoto på oss HAHA.
nån blindar, nån tittar bort, nästa gång är bara halva huet med, nån gör en min etc :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0