its getting closer

woop.
snart är min älskade lilla smurf här igen :D

städat undan lite här idag, dammsugat osv. ska se om jag orkar torka golven och diska undan lite med.
jag har ju trotts allt haft en liten break nu. va och handlade skooor.
behövde verkligen ett par nya svarta stövlar och hittade ett par perfekta. sen såklart fanns där ett litet par till som leta sig ner i kassen på vägen ut hehe. så söta.
men jag behövde dem :+

alla kunde följa med på bowlingen på lördag! skitkul :D
precis bokat 2 banor till oss.
fan hundra år sen jag bowla om man inte räknar (s)vinkvällarna hos Petra framför Wii hehe :P
så se upp för fan :P



Kommentarer
Postat av: Tess

kul o bowla :)

2010-10-02 @ 09:08:24
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0